Sposoby wróżb

Kochani! Stanowczo, zdecydowanie, absolutnie namawiam tych którzy maja potrzebę wróżb, na najbardziej tradycyjny, najskuteczniejszy sposób, a mianowicie na udanie się osobiście do Wróżki. Wróżyć sobie on-line lub przez telefon można już później, u Wróżki która już was zna i wy ją znacie. Wróżbiarstwo to nie matematyka. Podanie samego imienia i daty urodzenia nieznanej wróżce zmniejsza powodzenie trafnej przepowiedni drastycznie, abstrahując od sprawy poruszonej przeze mnie wcześniej,
że trafiliście na maszynkę do robienia pieniędzy.

http://wiedzma-gabriela.blogspot.co.uk/2013/01/biznesy-wrozbiarskie.html

Każda Wróżka ma swoje sposoby wróżbiarskie i czas trwania sesji. U mnie pełna sesja to godzina, tyle mi potrzeba żeby klient wyszedł dopieszczony, doinformowany, zadowolony, uskrzydlony, z wachlarzem rozwiązań na różne jego sprawy. Tymczasem, zdarzają mi się osoby targujące się o skrócenie czasu, a chodzi o zaoszczędzenie pieniędzy – mam tylko jedno pytanie – to na ogól koronny argument. Bardzo śmieszne! Większość z was przychodzi z jednym pytaniem, które rozrasta się w trakcie sesji do wielu, wielu dodatkowych. Nie ma nic gorszego niż niedosyt z braku pełnej informacji. Taka wróżba, po łebkach, na skróty, jest nic nie warta. Nie da się naprawić przeciekającego dachu jedną byle jaką łatą.
Jeśli już znajdziecie Dobrą Wróżkę, trzymajcie się tej jednej, bo w trakcie wspólnego poznawania się, trafność przepowiedni niebywale wzrasta. Czego wam z całego serca życzę.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kody numeryczne uzdrawiające

Jak zobaczyć swoją aurę 60 sekund