Przeszczepy i ich konsekwencje

Stare życie przeszczepu w nowym życiu


przeszczepy
Pisałam wcześniej że wszystko jest energią TU, o pamięci wody TU, a przecież nasz organizm przeciętnie w 70-ciu procentach składa się z tej cieczy i o tym że emocje i nasze myśli mają wpływ na nasze zdrowie TU.

Zatem moi drodzy, logiczne jest, że każda komórka naszego ciała ma pamięć, zawiera emocje i jest naznaczona stemplem naszej tożsamości!

Co to znaczy? Chodzi kochani o to, że jeśli zdecydujemy się na przeszczep organu, musimy być przygotowani psychicznie na przeszczepienie również części pamięci czy nawet tożsamości dawcy.

Dr Paul Pearsall (psycholog, neurolog i immunolog) zajmuje się fenomenem zmian osobowościowych występujących po transplantacji serca. W książce pt. "Kod serca", przedstawił opinie biologów, neurologów, chirurgów, lekarzy ogólnych, psychologów i pielęgniarek z których wynika że część pacjentów wraz z przeszczepionymi organami przejmuje od swego dawcy także wrażenia i przeżyte emocje a niekiedy nawet niektóre cechy jego osobowości.

Ten obcy strumień świadomości, niosący ze sobą myśli, przeżycia, uczucia, poglądy, działania, jest na tyle silny, że zostaje odebrany przez nowy mózg głosi holenderski kardiolog, prof. Pima van Lommela w książce ''Nieskończona świadomość''.

Pobrany z ciała narząd ma w sobie życie, informacje i wibrację dawcy.

U części biorców wrażenia, przebłyski innej pamięci po jakimś czasie zanikają, natomiast częściej pozostają zmiany osobowości.

Nie jestem przeciwniczką przeszczepów, ale sama sobie nie życzę i to nie z powodów wyżej opisanych, po prostu nie czepiam się życia na siłę, przeżyłam jak dotąd co najmniej 5 żyć w porównaniu do przeciętnego życia innych i zapisuję teraz szóste, więc jak przyjdzie co do czego, to ja dziękuję. Wystarczy.
Niech ratują w ten sposób dzieci przed którymi jeszcze tyle niezapisanego, albo tych którzy muszą jeszcze koniecznie coś zrobić w tym życiu, ale niech biorcy będą gotowi na możliwość szczególnych doznań. 

Obejrzałam dzisiaj film oparty na faktach pod tytułem Heart of A Stranger - w polskim tłumaczeniu Cudze Serce, z Jane Seymour w roli głównej i stąd ten wpis, bo przypomniał mi moją wiedzę na ten temat, bo jak to mają Wiedzmy, wiedzą dużo ale zapominają że wiedzą.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kody numeryczne uzdrawiające

Jak zobaczyć swoją aurę 60 sekund