WOLNOŚĆ

najważniejsza w życiu



lecace orly


WOLNOŚĆ to stan umysłu
Poczucie wolności jest intensywne, aktywne i żywe. 
Człowiek wewnętrznie wolny nawet skuty kajdanami będzie wolny, bo wolność to świadomość duszy, jak ktoś kiedyś powiedział. Wolność woli śmierć, powiedział ktoś inny i ja to doskonale rozumiem, bo wolałabym umrzeć niż dać się zniewolić, zmanipulować, zaszufladkować, wepchnąć w ramy, zastraszyć, skrzywdzić, czy też liczyć z opinią, lub wierzyć bezkrytycznie... jest tego więcej, znacznie więcej. 

Wewnętrzna wolność to WIELKA SPRAWA.  
Ja sama urodziłam się z niezwykłym poczuciem wolności i nie pozwoliłam jej sobie odebrać. A było cholernie trudno, czasami naprawdę dramatycznie, mimo to ochroniłam swoją wolność skutecznie. 
Nie wszyscy rodzą się wolni, a ci co ja mieli, dali sobie tę najcenniejszą wolność odebrać. 
To nigdy nie jest sprawa przegrana. 
W każdej chwili, w każdym momencie swojego życia możesz ją z powrotem odzyskać. Wszystko zależy wyłącznie od ciebie. 
Niektórzy mogą to zrobić natychmiast bo wiedzą w jakich siedzą  sidłach, więc wiedzą też jak się z nich uwolnić.

Inni, potrzebują nauki jak być wolnym człowiekiem, ale trzeba, bo to się przekłada na jakość życia.

Kiedyś zapytałam swoje córki, co najcenniejszego im podarowałam. 
Odpowiedziały zgodnie, że POCZUCIE WOLNOŚCI!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kody numeryczne uzdrawiające

Jak zobaczyć swoją aurę 60 sekund