Moje ciekawostki numerologiczne

Zabawne związki liczbowe 

 

Dzisiaj lekko i przyjemnie, a mianowicie o tym jakie odkryłam ciekawe zbieżności liczbowe u siebie i moich dzieci.
Zaczynam od mojej daty urodzenia.
Otóż oprócz tego że jestem urodzeniową mistrzowską jedenastką to na dokładkę moja data urodzenia zawiera jeszcze dwie jedenastki, bo dzień i miesiąc to 11 oraz miesiąc i rok też 11.
Nie dziwi mnie zatem dzisiaj, dlaczego Tarot tak bezpardonowo i boleśnie wybrał mnie, o czym napisałam TU.
Moje dzieci i ja urodziliśmy się kolejno w dniach miesiąca: 26, 27, 28, 29!
Moje dzieci i ja urodziliśmy się w kolejnych miesiącach: listopad -11, grudzień -12, styczeń - 1, luty -2
Moje córki dzieli 10 lat i moje wnuczki również.

A Wy? Doszukaliście się jakichś ciekawych zależności liczbowych w waszym życiu?

Acha! Zrobię numerologicznie Nowy Rok i rozłożę Tarota, bądźcie więc na bieżąco, bo na 2016 bardziej się przyłożę do przepowiedni niż zwykle. Sama nie wiem dlaczego, ale tak będzie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kody numeryczne uzdrawiające

Jak zobaczyć swoją aurę 60 sekund