Zawiesiłam się w bólu

KUNDALINI – MISTYCZNA MOC TWÓRCZEJ ENERGII KOSMICZNEJ

energia kundalini



Jakieś dwa miesiące temu dotarłam do takiego momentu w moim rozwoju mentalnym, który objawił się potężnym bólem i fizycznym i emocjonalnym.
Fizyczny, to dziwny, tępy ból, zaczynający się od karku i promieniujący na tył głowy w górę do samego czuba, z różnym natężeniem, momentami bardzo silny, ale częściej dający uczucie jakbym miała nałożony silnie uciskający kask. Co dziwne, nie powoduje u mnie żadnego lęku, wiem że jest powiązany z moim rozwojem.
Drugi ból, to nagła super nadwrażliwość powodująca że ciągle płaczę, dosłownie wszystko co się dzieje nie tak na naszej matce Ziemi doprowadza mnie do łez. 
Zawiesiłam się w tym bólu, ale czuje oczyszczanie.
Nie będę opisywać co jeszcze się ze mną działo nieco wcześniej i dzieje teraz, bo jest tego bez liku, a są to dość poważne zmiany. Zaniechałam wielu rzeczy na przykład, ot tak, z dnia na dzień. Kilka miesięcy temu skończyłam z telewizją na przykład, i odbyło się to tak, jakbym nigdy tego wcześniej nie robiła, a byłam uzależniona - wstawałam i włączałam odbiornik, i nie, nie gapiłam się, ale musiał chodzić, no musiał.
W trosce o siebie, zaczęłam szukać wiedzy gdzie się znalazłam, w jakim momencie i co w związku z tym.
I już wiem co się stało!
Spowodowałam, że zapomniałam o tej wiedzy lata temu, bo mnie wtedy przeraziła, a tu okazuje się że spontanicznie obudziło się moje kundalini.

Słowo kundalini symbolizuje „skręconego ognistego węża”, który wedle mistyki stanowi magazyn dla energii śpiącej w ciele człowieka u podstawy jego kręgosłupa. Jego przebudzenie oznacza wypełnienie człowieka ognistą energią kreatywnej mocy twórczej potęgi i uaktywnienie wyższej świadomości oraz oświecenia będącego wynikiem splątania z energią kosmosu czy Absolutem. Symboliczne wznoszenie się węża w ciele to uaktywnienie ośrodków energetycznych nazywanych czakrami i rozchodzenie się energii kosmicznej poprzez meridany. Moc wewnętrzna budzi się w ośrodku korzeniowym zwanym muladharą (kość ogonowa), a następnie porusza się w kanale (nadi) przebijając kolejne czakry i wznosi ponad szczyt głowy do ośrodka sahasrara, gdzie znajduje ujście prowadząc do zjednoczenia z kosmosem. Czakry przedstawiają budowę człowieka, który stworzony na wzór kosmosu i dualności świata, składa się zarówno z tego, co fizyczne, jak i metafizyczne. Ośrodki te transformują i manipulują energią, zarówno tą pochodzącą z ciała fizycznego, jak i innych źródeł. Wznoszenie się kundalini jest alchemicznym procesem spirytualnym, który uaktywnia świadomość człowieka wobec Praw Kosmicznych rozwijając ludzkie. Ogień Kundalini wypala i transformuje ciało na wyższy stopień ewolucji rozszerzając umysł.
Kundalini to energia mistyczna, która objawia się dualnie – zarówno w aspekcie oświecenia jak i bodźców fizycznych. Praktycy opisujący swoje doznania w tej dziedzinie wskazując, że jej przebudzenie wiąże się z bólem fizycznym wynikającym z przepływu przez ciało człowieka potężnej fali wibracji o wysokich częstotliwościach oraz bólem emocjonalnym, gdyż wznoszące się kundalini powoduje, że energia otwiera nowe partie w mózgu i w całym układzie nerwowym przez co mocniej odbieramy własne emocje. Można odczuwać zawieszenie w czasoprzestrzeni bo nadmiar bodźców powoduje, że czasoprzestrzeń zaczyna wydawać się czymś niewystarczalnym i sztucznym.
Zgodnie z poglądami G.S. Arundale, obala ona bariery świadomości w znaczeniu materii, a człowiek wypełniony tą energią wzrasta ponad rzeczywistość swym filozoficznym rozumem i staje się odmienną jednostką, która będąc człowiekiem, zasadniczo różni się od całej ludzkości.
Fenomen ten nazywa się Qualia, co oznacza odmienną część całości, a jej mianem opisuje się sylwetki mistyków przewyższających rozumem epoki.
Energia Kundalini rozchodzi się od kości krzyżowej, a następnie przechodzi przez kręgosłup i wypełnia obie półkule mózgowe. Gdy osiąga najwyższy poziom powstaje fala gamma między półkulami, a następnie energia wraca do kości krzyżowej i proces powtarza się cyklicznie, co odczuwa się jako drgania. Doświadczenia prowadzące do oświecenia, radykalnej zmiany osobowości poprzez balansowanie między świadomością, a nieświadomością opisywał też szwajcarski psychiatra, C.G. Jung, wykazując, że poprzez świadomość odkrycia archetypowego rdzenia, nasze życie wyniesione zostaje do kosmicznych proporcji a egzystencja zaczyna wykraczać poza granice umysłu, gdyż nasza myśl wykracza poza formy ciała uczestnicząc w procesach ogólnoludzkich, a doświadczenie to prowadzi do odrodzenia osobowości i zmiany wszelkich wartości.

 Gdy Kundalini raz się przebudzi nie da się już tego procesu odwrócić.


Źródła: Paulina Matysiak
             Rose of Sharon

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kody numeryczne uzdrawiające

Jak zobaczyć swoją aurę 60 sekund