Jak cenna jest przyjaźń?!

Przyjaźń jest najważniejsza a potem długo nic ...


cenna przyjazn
Moja najserdeczniejsza przyjaźń liczy sobie do dzisiaj 47 lat i trwa. Ta przyjaźń przetrwała wszystkie moje związki, wszystkie moje życiowe burze, moje dłuższe i krótsze wyjazdy, w końcu zmianę kraju. Powychodziłyśmy za mąż (moja przyjaciółka trwa w tym samym małżeństwie od początku), urodziłyśmy dzieci, wychowałyśmy je niemalże razem, teraz mamy wnuki i nic ani nikt nie zachwiał naszą przyjaźnią a były takie zakusy.
To jedna z najcenniejszych rzeczy w moim życiu. Jesteśmy totalnie różne! Bardziej nie można się różnić. Ona, ta moja ukochana przyjaciółka, to osoba ze stoickim spokojem i rzadko kto kiedykolwiek wyprowadził ją z równowagi a do kompletu poukładana, oszczędna, wstrzemięźliwa w wielu sprawach i pracoholiczka. Ja, totalne szaleństwo z ogromnym apetytem na życie w zawrotnym tempie, odważna niezwykle na granicy rozsądku. Tylko jedno mamy wspólne, zachłanne czytanie, tyle że z innych półek na ogół. Zadziwiła mnie na samym początku a z tego zadziwienia pokochałam ją miłością stałą i wierną. Ta przyjaźń pozwoliła nam stworzyć fantastyczny świat, bo pojawiały się wokół nas oczywiście satelity, nasi partnerzy, nasze dzieci, nasi inni przyjaciele i znajomi, aż w końcu powstali Czwartkowicze - od czwartku, bo w tym dniu tygodnia wszyscy z nas mieli najwięcej czasu i wobec tego w te dni spotykaliśmy się na kolacjach za każdym razem w innym domu, do tego dochodziły grille gdzieś w krzakach zaprzyjaźnionych, wyjazdy nad jeziora, mikołajki z prezentami, wspólne sylwestry, bis sylwestry 1 czerwca, party piżamowe, party kapeluszowe ..... itd, itp. Nasze dzieci najlepiej i najfajniej pamiętają właśnie Czwartkowiczów i czwartki, niekoniecznie zawsze w czwartki. Czasami zawiadamiałyśmy: Kochani! Czwartek w piątek się odbędzie. Cudowne, wspaniałe życie! Tu w Londynie też poznałam fantastycznych ludzi z którymi zawarłam trwałe przyjaźnie niemalże od samego początku i dzięki temu mam kapitalnie, radośnie, dobrze!
To przyjaźnie właśnie są najważniejsze w życiu. To przyjaźnie nadają kolorytu, wspierają, rozwijają, wspomagają,  wnoszą dużo więcej w nasze życie niż sami byśmy zdołali, a tak niewiele trzeba, wystarczy tylko dbać i być lojalnym do bólu.
Przyjaciele moi kochani! Kocham was nade wszystko i nie wyobrażam sobie życia bez was.
A tobie moja Hanuś dziękuję szczególnie że jesteś.

przyjazn jest najwazniejsza


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kody numeryczne uzdrawiające

Jak zobaczyć swoją aurę 60 sekund